سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 با برگزاری مجمع انتخابات؛

نرگس کشاورز رییس هیئت تیراندازی استان البرز شد

با برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیئت تیراندازی استان البرز «نرگس کشاورز» برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجمع انتخاباتی ریاست هیئت تیراندازی استان البرز پیش از ظهر امروز شنبه با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

برای حضور در این انتخابات 7 نفر کاندید شده بودند که در نهایت با انصراف چهار نفر رای گیری میان 3 نفر باقی‌مانده برگزار شد ونرگس کشاورز با کسب 9 رای از مجموع 16 رای ماخوذه به عنوان رییس هیئت تیراندازی البرز انتخاب شد.

«علی دادگر» - رئیس فدراسیون تیراندازی- پس از پایان مجمع در جمع خبرنگاران گفت:استان البرز از لحاظ سخت‌افزاری با مشکلات متعددی مواجه است هر چند فدراسیون تلاش خواهد کرد که امکانات بیشتری در اختیار این هیئت ورزشی قرار دهد.

وی ادامه داد: انتخابات بسیار خوبی برگزار شد و فکر می‌کنم خانم کشاورز که خود از پیشکسوتان این رشته ورزشی است می‌تواند تیراندازی را در جایگاه بالا در رنکینگ کشوری برساند.

دادگر در پایان گفت: یکی از رشته‌های پرمدال در مسابقات آسیایی و جهانی تیراندازی است که امیدوارم باز هم شاهد درخشش ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات