جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مشاور ارشد رییس اتاق بازرگانی البرز معارفه شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز مشاور خود «سید فراز جبلی» را به عنوان چهره‌‌ای پویا و خلاق در فعالیت‌های تشکلی مرتبط با اتاق ایران معرفی کرد.

به گزارش رمزگشا  پرهام رضایی که در جمع کارکنان و مشاوران این اتاق سخن می‌گفت، ضمن تشکر از رحیم بنامولایی رئیس سابق و سایر اعضای سال نخست دوره سوم اتاق البرز، اظهار امیدواری کرد که این اتاق همچنان از مشارکت موثر آنها بهره‌مند باشد.

در ادامه، رضایی راهبرد اتاق در دوره ریاست خود را تشریح کرد. ارتقاء کیفیت خدمات به اعضا، کمیسیون محور بودن و رشد تشکل‌ها، از جمله محورهای مورد توجه وی بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز تاکید کرد: باید تمام ظرفیت‌های اتاق در خدمت جهش تولید قرار گیرد و در این زمینه، تسهیلگری برای فعالیت‌های اقتصادی، طرح جدی و کارشناسانه مطالبات بخش خصوصی از دستگاه اجرایی و تقویت فعالیت‌های بین المللی با هدف توسعه صادرات و بهره‌گیری از آن در جهت رشد اقتصادی، ضروری است.

رئیس اتاق البرز با اشاره به آمار فعالان اقتصادی استان، افزایش تعداد اعضای اتاق را یک ضرورت دانسته و خواهان برنامه‌ریزی ارکان اتاق در این راستا شد.

وی همچنین افزایش مشارکت اعضا در فرایندهای کاری اتاق و تغییر نگرش اتاق به توسعه خدمات به اعضا را راهگشا دانست.

رئیس اتاق البرز از توسعه ارتباطات این اتاق با اتاق‌های تهران و ایران، همچنین بهره‌گیری متقابل از ظرفیت آنها خبر داد و گفت: انتظار داریم کارخانه‌های بزرگ استان البرز که دفاتر مرکزی آنها در تهران قرار دارد، فعالیت جدی‌تری در اتاق البرز داشته باشند.

وی در پایان بر ضرورت شناسایی و شکوفایی ظرفیت‌های موجود در کارکنان اتاق تاکید کرد و همکاران این اتاق را به ارایه پیشنهادهای خلاقانه تشویق کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات