جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کمک 300 میلیارد تومانی دولت برای تسریع در تکمیل پروژه کمربندشمالی کرج

نماینده عالی دولت در استان البرز از تحقق مشارکت دولت در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج بعنوان مکمل پروژه ادامه آزادراه همت در البرز، خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز، شهبازی در نشستی که با حضور معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرج روز چهارشنبه برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری های صورت گرفته مقرر شد که دولت به جز اعتبار 100 میلیارد تومانی که برای پل بی 1 در نظر گرفته بود، اکنون 300 میلیارد تومان اعتبار نیز در الب اوراق و اسناد برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه کاره و مهم کشور در پایانی دولت، این اقدام صورت گرفت.

شهبازی گفت: کمربند شمالی کرج مکمل پروژه ادامه آزادراه شهید همت است که توسط شهرداری کرج آغاز شده و اکنون نیز توجه ملی برای تکمیل آن معطوف شده است.

وی افزود: محورهای البرز بار ترافیک 14 استان کشور را متحمل می شوند از این رو اهمیت ملی دارند بنابراین باید برای تقویت و ارتقا زیرساخت های راه سازی استان تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار البرز عنوان کرد: بر این اساس پس از به ثمر نشستن قطعه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزاداره شهید همت در البرز، تعریض بخشی از آزادراه تهران-کرج و راه اندازی قطار برقی کرج-هشتگرد بعد از سال ها انتظار و مطالبه مردم؛ اکنون درصدد ایجاد تسهیلات لازم برای تکمیل کمربندشمالی کرج، راه هشتگرد- طالقان و بهره برداری از کنارگذر جنوبی البرز هستیم تا سفر امن و راحت برای مردم کشور و آرامش خاطر و جاده هایی با کمترین ترافیک را برای مردم البرزبه ارمغان بیاوریم.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات