پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایلیات:

امیدوار به افتتاح فاز نخست بزرگراه شمالی کرج هستیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: اغلب نقد و تهاتر برخی از مطالبات پیمانکار پرداخت شده و امیدوار به افتتاح فاز نخست بزرگراه شمالی کرج هستیم

به گزارش رمزگشا نیوز، یکی از پروژه های مهم که این روزها با بحران مالی مواجه شده است پروژه بزرگراه شمالی کرج است که پس از 4 سال هنوز به بهربرداری نرسیده است.

بی شک تکمیل این پروژه علاوه بر کاهش ترافیک مبادی ورودی شهر قابلیت کاربری خدماتی – گردشگری نیز خواهد داشت ولی آنچه مشخص است این بزرگراه هم اندر خم یک کوچه است.

در همین ارتباط  فرج اله ایلیات رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهرداری ازدوره گذشته شورا از اولویت های دوره پنجم شورای شهر کرج بود که یکی از پروژه های مهم تکمیل بزرگراه شمالی است که مزین به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد.

وی  تاکید کرد: بزرگراه شمالی تملکات دولتی و خصوصی زیادی دارد که تاکنون بخشی از آنها رفع شده است و شورا پیگیر است تا فاز نخست این پروژه به زودی تکمیل شود.

ایلیات بیان کرد: اغلب نقد و تهاتر برخی از مطالبات پیمانکار پرداخت شده است ان انشالله بتوانیم یک فاز از این بزرگراه را به بهره برداری برسانیم تا شاهد کاهش ترافیک در ورودی شهر شویم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات