پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمالی زاده:

در آینده‌ای نزدیک دو ایستگاه آتش‌نشانی در کرج افتتاح می شود

شهردار کرج در مراسم رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه ما امروز شاهد ورود دستگاه‌ها و ماشین آلات جدید به ناوگان هستیم تا به استانداردهای لازم نزدیک تر شویم.

به گزارش رمزگشا  نیوز، علی کمالی زاده در مراسم صبح امروز رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی گفت: رسالت سازمان آتش‌نشانی ایجاد بستری ایمن برای شهر است و خوشبختانه ما امروز شاهد ورود دستگاه‌ها و ماشین آلات جدید به ناوگان هستیم تا به استانداردهای لازم نزدیک تر شویم.

وی ادامه داد:در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک دو ایستگاه آتش‌نشانی در کرج افتتاح کنیم که نیازمند مساعدت و اعتبارات استانی خواهیم بود.

شهردار کرج به مشکلات سخت افزاری در حوزه‌هایی از جمله مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و  اتوبوس‌رانی اشاره کرد و گفت: امید است از سوی مسئولان استان حمایت‌های لازم برای خرید تجهیزات بیشتر و رفع مشکلات مربوط به این حوزه‌ها صورت گیرد تا شهری آرام، پایدار و با تاب آوری بیشتر داشته باشیم.

شهردار کرج در بخش دیگری به وضعیت دو پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج اشاره کرد و گفت: امیدواریم این دو پروژه مهم و سرنوشت ساز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات