پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس آتش نشانی شهرداری کرج:

به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشان نیاز است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در حال حاضر ۳۱۰ میلیارد ریال هزینه تأمین تجهیزات و ادواتی است که امروز رونمایی شده است.

به گزارش رمزگشا نیوز، محمد یساولی صبح  امروز در حاشیه مراسم رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی شهرداری کرج،در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر کرج ۲۹ ایستگاه آتش نشانی دارد که تا دو ماه دیگر دو ایستگاه جدید افتتاح خواهد شد و در حال حاضر ۳۱۰ میلیارد ریال هزینه تأمین تجهیزات و ادواتی است که امروز رونمایی شده است.

وی با اشاره به استانداردهای آتش‌نشانی، گفت: طبق این استانداردها به ازای هر دوهزار و ۵۰۰ نفر یک نیرو آتش نشان، برای هر ۱۷ هزار نفر یک خودروی آتش نشان و به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشان نیاز است.

یساولی با این توضیح که سازمان آتش نشانی شهرداری کرج امسال ۸۰ درصد بودجه عمرانی را کسب کرده است، گفت: در حوزه عملیات ۱۰۰ درصد تجهیزات و ناوگان مورد نیاز خریداری و به ایستگاه‌ها اضافه شده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به ۵۵۰ مورد حریق علفزار در کرج، گفت: این آمار به نسبت بالا است زیرا سال گذشته در چنین بازه زمانی نیمی از وقوع این حریق‌ها رخ داده بود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات