پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهانپور:

با رعایت پروتکل و بدون حضور تماشاگر امکان برگزاری لیگ برتر است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هر چند که شروع فعالیت در رشته‌های پربرخورد در شهر‌های قرمز همچنان امکان‌پذیر نیست. اگر وضعیت ارزیابی تا پایان خرداد مشکلی نداشته باشد شروع مسابقات بدون مشکل خواهد بود.

به گزارش رمز گشا نیوز، کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم صحبت‌هایی را به شرح زیر مطرح کرد:

*ما همچنان در موج اول هستیم و در هفته‌های اخیر در نمودار روی افول قرار داریم.

*هر گاه احساس شود خطراتی متوجه ورزشکاران یا مقامات برگزاری است یک قدم بازگشت به عقب خواهیم داشت. پروتکل‌های بهداشتی موجود است و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد برای بازگشایی سالن‌ها در مناطق سفید و در همه رشته‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

*برای شروع لیگ برتر از اول خرداد مجوز برگزاری بدون حضور تماشاگر داده شده، اما این نکته را باید در نظر گرفت که دسته‌‌بندی‌های مختلفی برای رشته‌های ورزشی وجود دارد. در رشته‌های بدنسازی اگر شرایط مورد تایید باشد با رعایت پروتکل منعی برای بازگشایی وجود ندارد.

*براساس ارزیابی در مناطق مختلف، در مناطق سفید محدودیتی نخواهیم داشت، هر چند که شروع فعالیت در رشته‌های پربرخورد در شهرهای قرمز همچنان امکان‌پذیر نیست. اگر وضعیت ارزیابی تا پایان خرداد مشکلی نداشته باشد شروع مسابقات بدون مشکل خواهد بود.

*طبق روال فعلی از هفته پایانی خرداد با رعایت پروتکل و بدون حضور تماشاگر امکان برگزاری لیگ است، اما هر جا احساس خطر کنیم یک گام به عقب برمی‌داریم و آنجا توقف خواهیم کرد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات