جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشدار مرکزی خبر داد؛

بازدید سرزده از روستاهای ساوجبلاغ در دستور کار

بخشدار مرکزی ساوجبلاغ بازدید سرزده از روستاها را در دستور کار اعلام کرد و گفت: در این بازدیدها، عملکرد دهیاری ها بررسی می شود.

به گزارش رمزگشا نیوز، بخشدار مرکزی ساوجبلاغ در همایش دهیاران بخش مرکزی که در روستای افشاریه برگزار شد اظهار کرد: در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تعداد دفعات ضدعفونی در روستاها بیش از شهرها بود و علی رغم اینکه توزیع ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش جزو وظایف محوله دهیاری ها نبود، همه دهیاران مردم را به این لوازم تجهیز کردند.

سجادی خواستار افزایش گزارش های دهیاران شد و افزود: این کار سبب انعکاس بهتر فعالیت شما در فرمانداری و بخشداری می شود.

وی با تاکید بر اهمیت تعاونی دهیاران گفت: تعاونی متعلق به شماست؛ این هویت را بپذیرید و از پتانسیل نیروهای خود در تعاونی نهایت بهره را ببرید.

سجادی انتظارات از این تعاونی را بسیار زیاد دانست و تاکید کرد: از این تعاونی حمایت و استقلالش را حفظ کنید.

وی خواستا ارتقای تراز مالی تعاونی شد و افزود: دهیاری ها باید از استقلال لازم برخوردار باشند لذا اگر پیشنهاد یا طرحی برای درآمدزایی تعاونی دارید، آن را عملیاتی کنید.

سجادی خاطرنشان کرد: بازدید از روستاها سرزده اتفاق می افتد و در این بازدیدها عملکرد دهیاری ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در پایان این نشست بخشدار مرکزی ساوجبلاغ با اهدای لوح از عملکرد دهیاران در اجرای مصوبات پدافتد زیستی و مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

پس از این همایش، سجادی به همراه دهیار و یکی از اعضای صنعتگر شورای افشاریه از شرکت کاسپین فولاد و مس البرز دیدن کرد.

این شرکت که انواع اتصالات مسی دور بلند از لوله های بدون درز را با گواهینامه ایزو 9001 تولید می کند، توسط یک کارآفرین جوان و خلاق پایه گذاری شده است.

طبرسی علاوه بر اینکه تنها تولید کننده این اتصالات در کشور است، شخصا اقدام به ساخت دستگاه های خط تولید کرده است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات