چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های کرمان و البرز انجام شد؛

کشف 304 کیلو تریاک در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف 304 کیلو مواد مخدر تریاک از سوداگران مرگ، در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد افرادی که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند، قرار است مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر خریداری و به مخفیگاه خود در کرمان و از آن جا به استان های تهران و البرز منتقل کنند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در استان های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به آدرس مورد نظر، اعزام شدند.

فرمانده انتظامی البرز در خصوص نحوه دستگیری متهمان گفت: با حضور پلیس، متهمان که متوجه حضور آن ها شدند، سوار بر یک دستگاه خودرو پراید با سرعت قصد فرار داشتند که بلافاصله ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک خودرو کردند که خودرو پس از طی مسافتی متوقف و متهمان دستگیر شدند.

این مسئول در پایان سخنانش گفت: در بازرسی از منزل آن ها 304 کیلو مواد مخدر تریاک کشف و متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل شدند.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات