پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهپیمایی مردم کرج در حمایت از سپاه و محکومیت اقدامات آمریکا

مردم کلانشهر کرج در راهپیمایی خود بعد از اقامه نماز جمعه، ضمن حمایت قاطع از سپاه و محکوم کردن فتنه انگیزی‌های آمریکا با رهبری و آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش رمزگشا، ظهر امروز نمازگزاران و مردم البرز پس از اقامه نماز جمعه در راستای محکومیت حرکات و اقدامات خصمانه دشمنان راهیپمایی کردند.

مردم در این راهپیمایی حمایت خود را از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس سیلی موشکی کوبنده در شکستن هیمنۀ پوشالی آمریکای خونخوار و پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین اعلام همدردی و تکریم خانواده‌های داغدیده سانحه هوایی اخیر و محکومیت هتاکی‌های بی‌شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، حمایت خود را از سربازان اسلام و میهن اعلام کردند.
 

در این راهپیمایی در حالی که تصاویر سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه و سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دست داشتند، حمایت همه جانبه خود از اقدامات صورت گرفته از سوی سپاه در عرصه تقویت هرچه بیشتر اقتدار نظامی را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حمل دست نوشته و پلاکاردهایی با مضامین «تجلی بصیرت، اطاعت از ولایت»، «مطیع امر رهبریم»  بر تبعیت از رهنمودها و فرمایشات مقام عظمای ولایت تاکید کردند. 

این راهپیمایی برای همدردی با بازماندگان سقوط هواپیما و خانواده‌های داغدار آنها و همچنین حمایت از اقدامات سپاه به دلیل انتقام سخت صورت گرفت.


منبع: فارس

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات