شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ساوجبلاغ؛

کتاب «بیداری دشت کهن» نقد شد

کتاب بیداری دشت کهن با حضور منتقدین و علاقمندان روز گذشته در ساوجبلاغ نقد شد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ ویژه برنامه «ماه و نگاه» روز شنبه 7 دی ماه به نقد و بررسی کتاب «بیداری دشت کهن» اثر دکتر حسین عسگری پرداخت. این برنامه با قرائت پیام پروفسور حکمت ا... ملاصالحی استاد دانشگاه آتن آغاز شد. در ابتدای این جلسه شرحی از نگارش کتاب و روش‌های جمع آوری اطلاعات و تاریخ نگار آن توسط نویسنده کتاب بیان شد سپس حجت الاسلام اسماعیل آل احمد از نویسندگان و منتقدان البرزی به نقد و بررسی فنی و ویراستاری و محتوایی کتاب پرداخت.

در ادامه رضا قاسم‌پور روزنامه نگار و از دیگر منتقدین البرزی به صورت مجمل به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص این کتاب فاخر پرداخت. همچنین از میان حاضرین و مدعوین حسین جوادان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر هشتگرد و دکتر مهدی اصل زعیم و حسین زاده از کتابداران البرزی به بیان نظرهای خود پیرامون این کتاب پرداختند.

قاسمی معاون مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس مرکز اسلامی امام علی(ع) کشور سوییس، صالحی رئیس بنیاد شهید ساوجبلاغ، دکتر حدادیان باستان شناس و استاد دانشگاه، تعداد قابل توجهی از شعرا و نویسندگان، مدرسان نهضت سوادآموزی ساوجبلاغ، چهره‌های سیاسی دوران انقلاب و دیگر علاقمندان به علم و ادب از چهره‌های فرهنگی و ادبی حاضر در این جلسه بودند.

در پایان این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، با تقدیم لوح و هدایایی از منتقدان و نویسنده کتاب تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است سلسله نشست‌های «ماه و نگاه» برنامه‌ای برای نقد و بررسی آثار مکتوب نویسندگان استان البرز است که با همکاری حوزه هنری البرز و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات