جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حوزه هنری البرز فراخوان داد؛

برگزاری مسابقه ملی داستان کوتاه «ایران آینده»

حوزه هنری استان البرز فراخوان نخستین دوره مسابقه ملی داستان کوتاه «ایران آینده» را با موضوع محوری آینده نگاری در آثار داستانی اعلام کرد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ رئیس حوزه هنری البرز با اشاره به برگزاری نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه «ایران آینده» گفت: گونه‌ی داستان آینده نگار، با موضوع سرنوشت در پیش روی جامعه اعم از تصویرسازی آینده در سطح خرد و کلان یا آسیب‌شناسی وضع موجود با رویکرد مثبت به آینده در قالب مسابقه ملی داستان کوتاه «ایران آینده» توسط حوزه هنری استان البرز فراخوان شد.

اسماعیل آجرلو در ادامه گفت: تصویر جامعه مطلوب ایران در سال 1404،‌ نشانه‌ها و شاخص‌های پیشرفت در جامعه ی ایرانی، امید و تلاش برای شناخت ایران پیشرفته و متعالی،‌ نقش جوانان در تحقق ایران آینده‌ی مطلوب، آسیب‌شناسی وضعیت موجود با نگاه مثبت به آینده و شاخص‌های اجتماعی،‌ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری ایران آینده، موضوعات فراخوان اولین دوره مسابقه ملی داستان کوتاه «ایران آینده» است.

وی در خصوص مهلت ارسال آثار به این مسابقه گفت: مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه 1398 و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز فروردین ماه سال 1399 همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. دبیرخانه مسابقه ملی«ایران آینده» سه اثر را از رتبه اول تا سوم و سه اثر را به عنوان تقدیری در اختتامیه این رویداد هنری مورد تقدیر قرار خواهد داد.

علاقمندان جهت ثبت و ارسال آثار می‌توانند به دبیرخانه مجازی و سایت مسابقه ملی داستان کوتاه «ایران آینده» به آدرس اینترنتی www.artalborz.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات