شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 ۶۵ پروژه در نظرآباد همزمان با اولین روز از دهه فجر افتتاح شد

در اولین روز از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز ۶۵ پروژه در شهرستان نظرآباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان نظرآباد که روز چهارشنبه ۱۲ بهمن صورت گرفت،  با اشاره به شعار روز شمار این ایام مبنی بر ۱۲ بهمن ماه روز انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری، ضمن گرامیداشت این ایام و تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع)، افزود: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۴۰۴ پروژه در استان با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان با اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: نظرآباد اولین مقصد سفرهای شهرستانی به این مناسبت بود و ۶۵ پروژه با اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۳۹۲ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

عبداللهی گفت: از جمله این پروژه‌ها که امروز پس از حضور در گلزار شهدای نظرآباد و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، افتتاح شد، سالن ورزشی یک هنرستان با اعتباری حدود ۳ میلیارد تومان، بهره‌برداری از مسکن محرومین در روستای خرم آباد و تقدیم اسناد مالکیت املاک روستایی با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان و بهره برداری از ۴ واحد گلخانه شهرک گلخانه‌ای چوپان آباد با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان، بود.

وی افزود: همچنین امروز زنگ انقلاب همزمان با افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه شهید مرادخانی در نظرآباد نواخته شد.

استاندار البرز اضافه کرد: درصدد هستیم ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان را با هدف مصرف بهینه آب، بهره‌وری، اشتغالزایی و صرفه بالای اقتصادی به گلخانه تبدیل کنیم.

وی افزود: این گلخانه‌ها که امروز در چوپان آباد نظرآباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت در ۶۵ مجموعه پیش‌بینی شده که بخشی از آن افتتاح شد و باقی نیز به مرور زیر کشت می‌روند.

استاندار البرز گفت: دیدار با خانواده معظم شهید اسماعیل آزادفلاح و ایثارگر ۷۰ درصد کوروش محمودی، پایان بخش این حضور در نظرآباد بود.

انتهای پیام
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات