شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج خبر داد؛

بازار عمده‌فروشان پاسارگاد ساماندهی می شود/ مهلت یک ماهه به غرفه داران متخلف

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از مهلت یک‌ماهه به بهره‌برداران بازار عمده‌فروشان پاسارگاد جهت رفع سد معبر خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حسین‌علی زینلی زاده با اشاره به اینکه  شاهد تخلفاتی از سوی برخی از بهره‌برداران غرف این بازار هستیم، توضیح داد: با توجه به محدودیت فضای اغلب غرفه‌های این بازار، بهره‌برداران نسبت به انبار و عرضه اقلام در زیر باراندازها و فضای باز این مجموعه اقدام کرده‌اند که این کار تخلف محرز است چون علاوه بر به خطر انداختن سلامت مواد غذایی، سد معبر و تضییع حقوق مصرف‌کنندگان را در پی دارد.

زینلی زاده، با اشاره به ایجاد باراندازها در این بازار گفت: این سازه‌ها در حقیقت برای توقف خودروها در زمان بارگیری خریداران ایجادشده و فضایی برای انبار محصولات غرفه داران نیست.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته، غرفه داران تاکنون نسبت به تخلیه باراندازها و جمع‌آوری اقلامی که در فضای باز انبارشده، اقدام نکرده‌اند.

وی گفت: در این راستا طی بازدیدی که صورت گرفت، مهلتی یک‌ماهه به بهره‌برداران داده شد تا اقدامات لازم نسبت به اصلاح وضعیت موجود را انجام دهند تا از این طریق علاوه بر تغییر چهره بازار پاسارگاد، شاهد افزایش رضایت شهروندان و خرده‌فروشانی باشیم که به‌صورت روزانه به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: در صورت بی‌توجهی غرفه داران به زمان‌بندی مشخص‌شده، نیروهای این سازمان با دستور قضایی نسبت به سد معبرهای ایجادشده اقدام می‌کنند و متخلفان هم از طریق تعزیرات جریمه خواهند شد.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات