جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مسعود محمدی تاکید کرد:

لزوم توجه به منابع پایدار در بودجه ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری کرج به شورای شهر خبر داد و گفت: لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مدیریت شهری کرج به مبلغ ۹هزار و ۵۰ میلیارد تومان برای تصویب به این شورا تقدیم شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مسعود محمدی در جلسه بررسی و جلسه کمیسیون تلفیق با بیان اینکه بخش اصلی تحقق بودجه تحقق عملیات پروژه‌ها است، اظهار داشت: با حضور شهردار، مشاوران، مدیران مناطق، سازمان‌ها ومعاونین شهرداری جز به جز لایحه را با دقت و ظرأفت کامل مورد بررسی قرار دادیم، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری در حالی تنظیم شده است که نسبت به گذشته افزایش داشته است.

محمدی بیان کرد: بودجه سال آینده بر اساس دستورالعمل ابلاغی و تفریغ بودجه شهرداری‌های وزارت کشور و بخشنامه بودجه سال۱۴۰۲ با شش چشم انداز تهیه و تدوین شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اختلاف بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری نسبت به بودجه جاری، تصریح کرد: احتمال می‌رود در بررسی‌های کمیسیون تلفیق و ارایه پیشنهادهایی از سوی اعضای شورا، تغییراتی در ردیف‌های فعلی همچنین رقم بودجه ایجاد شود.

محمدی اذعان کرد: تمام تلاش شورای شهر ایجاد تعادل و توازن در پیشرفت و توسعه شهر بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته است تا به توسعه پایدار و پیشرفت دست یابند و این مهم موجب ایجاد کیفیت بالای زندگی در تمامی محلات و مناطق کلان‌شهر کرج شود.

به گفته رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج؛ امید است بودجه سال ۱۴۰۲ با خرد جمعی و با دقت تمام مورد بررسی وتصویب قرار بگیرد، این کار تیمی نتایج مناسبی را در توسعه و عمران پایدار شهری به همراه خواهد داشت.

گفتنی است بررسی لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری کرج در شورای شهر تا اواسط بهمن ماه بررسی می‌شود. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات