سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل ورزش و جوانان البرز:

نیازهای ورزشی استان فراتر از امکانات موجود است

مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیازهای ورزشی استان را فراتر از امکانات موجود دانست.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ امیر غفرانی با حضور در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی ضمن ارائه گزارشی در خصوص افتخار آفرینی ورزشکاران استان در سال 98 و همچنین برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به میزبانی البرز گفت: در اسفندماه سال جاری مسابقات بزرگ و مهم دو بین المللی جام پارس را به میزبانی استان البرز برگزار خواهیم کرد که رقابتهای آقایان در کرج و رقابت های بانوان در مهرشهر برگزار می شود.

وی با بیان این که در این مسابقات حدود 10 هزار نفر شرکت خواهند داشت، گفت: حضور بیش از 400 ورزشکار خارجی در این مسابقات نشان از اهمیت و اعتبار بالای رقابت های دو جام پارس است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز ادامه داد: تاکنون شهردار کرج نسبت به حمایت مادی و معنوی از این مسابقات اعلام آمادگی کرده و انتظار داریم با توجه به گستردگی رقابت ها سایر دستگاه ها نیز با هر آن چه در توان دارند ما را در میزبانی شایسته از این مسابقات مهم یاری کنند.

این مسئول از برگزاری رقابت های بین المللی دوگانه در سال آینده خبر داد و گفت: فدراسیون جهانی ورزش سه گانه استان البرز را برای میزبانی از این مسابقات مورد تأیید قرار داد.

غفرانی با بیان این که «نیازهای ورزش استان فراتر از امکانات موجود است» عنوان کرد: علیرغم تمام مشکلات موجود و کمبود امکانات خوشبختانه ورزش استان البرز مسیر افتخار و توسعه خود را با قدرت پیش برده است.

وی مسابقات ورزشی را بهترین جایگاه برای تبلیغات بخش خصوصی و صنعتی دانست و گفت: واحدهای مطرح و بزرگ صنعتی در استان البرز وجود دارند که می توانند برای جذب بیشتر مشتری و مخاطب و تبلیغ خدمات و محصولات خود به عنوان حامی مالی و بخش خصوصی به ورزش ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به پروژه های ورزشی استان گفت: براساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان نمی توانیم هیچ پروژه جدید ورزشی تعریف کنیم بلکه باید پروژه های نیمه کاره گذشته را به اتمام برسانیم. البته در حوزه جوانان مجوز احداث دو خانه جوان در سطح استان را دریافت کرده ایم.

این مسئول در پایان گفت: از کلیه دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم تا با جدی گرفتن مسابقات ورزشی کارکنان دولت که در ماه جاری آغاز خواهد شد، نسبت به اعزام تیم های خود به این رقابت ها اقدام کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات