چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عمار ایزدیار:

معبر ضلع شمالی امامزاده محمد (س) کرج بزودی بازگشایی می‌شود

سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طی توافق بi عمل آمده مدیریت شهری و شورای شهر با اداره اوقاف و امور خیریه معبر ضلع شمالی امامزاده محمد(س) بزودی بازگشایی می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ عمار ایزدیار با بیان این مطلب که بازگشایی این معبر منجر به آن می شودکه بار ترافیکی در این نقطه از شهر تا مقدار قابل توجهی کاهش یابد، اظهارداشت: نظر به اینکه ادامه کوچه موسوم به هشت متری در ادامه مسیر خود امکان اتصال خیابان المهدی به خیابان انقلاب را فراهم می‌نماید بر اساس طرح تفضیلی اجراء آن به بازار روز موجود واقع در خیابان امامزاده محمد(ص) برخورد داشته به جهت رفع مشکل طبق مصوبه کمیسیون ماده پنج با انحراف و شیفت  به سمت جنوب و با پیش‌بینی عرض گذر 12 متری منتهی  به درب شمال آستان مقدس جا‌به‌جا شد.

 سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در راستای تصویب این لایحه به شهرداری کرج اجازه داده شد نسبت به اعطاء تراکم تجاری به میزان مساحت اصلاحی واقع در طرح خیابان 12 متری ضلع شمال امامزاده محمد(ص) ( جمعاً به مساحت 1080 مترمربع) پس از اخذ مجوز کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی با اخذ عوارض مربوطه اقدام نماید.

ایزدیار با بیان اینکه بازگشایی معبر در راستای توسعه متوازن محلات انجام شد، بیان کرد: تسهیل در عبور و مرور شهروندان به آستان مقدس امامزاده محمد(س) و کاهش ترافیک با هدف بازگشایی معبر یکی از برنامه‌های شهرداری است که با مصوبه شورای شهرمحقق ‌شد.

وی یادآور شد: بازگشایی معابر اصلی شهر از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری برای بهبود تردد و توسعه کلانشهر کرج و قطعا دربودجه سال آینده اعتبار بیشتری برای بازگشایی املاک در مسیر گذر اختصاص خواهد یافت.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات