جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

نیروهای مسلح حافظان و مدافعان امنیت کشور هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پور خاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور پیش از ظهر روز گذشته (شنبه) با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه با اشاره به روایتی از امام صادق علیه‌السلام در رابطه با سه نیاز هر جامعه، بیان داشت: امام صادق علیه‌السلام می‌فرمایند: «ثَلَاثَهُ أَشْیَاءَ یَحْتَاجُ النَّاسُ طُرّاً إِلَیْهَا الْأَمْنُ وَ الْعَدْلُ وَ الْخِصْبُ»؛ همه مردم به سه چیز نیاز دارند: امنیت و عدالت و رفاه».

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امنیت از عدالت و رفاه مهم‌تر است، اظهار داشت: امنیت بستر عدالت و رفاه در جامعه را فراهم می‌کند.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح حافظان و مدافعان امنیت کشور هستند، عنوان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح تلاش می‌کند تا برای این مدافعان و حافظان امنیت کشور مشکلی پیش نیاید.

آیت‌الله حسینی همدانی تلاش‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح را مجاهدت خاموش برشمرد و گفت: اقدامات و خدمات این سازمان قابل ارزش است و ارزش‌افزوده برای نظام اسلامی دارد.

وی در ادامه کار و فعالیت سازمان قضایی نیروهای مسلح را ارزشمند و پرمخاطره از جهت بزرگی برشمرد و گفت: هر چه کار خطیرتر می‌شود، در معرض آسیب‌های بیشتری قرار می‌گیرد لذا انس باخدای تعالی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر لزوم توجه به گزینش دقیق متقاضیان در جذب و پذیرش نیروهای مسلح، گفت: مجموعه گزینش در نیروهای مسلح باید توجه داشته باشند که افرادی را پذیرش کنند که در آینده سبب بروز مشکلاتی نشوند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به امر صیانت در نیروهای مسلح، عنوان کرد: دستگاه قضایی نیروهای مسلح می‌تواند با همکاری و برقراری ارتباط نزدیک با دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از بروز برخی مشکلات جلوگیری کند چراکه پیشگیری مقدم بر درمان است.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پور خاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به ارائه گزارش فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

گفتنی است در انتهای این جلسه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حصرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز اقامه شد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات